Blog

מזית פלאצ'י | מעצבת פנים / כללי  / עיצוב דירות קבלן: לגור בדירת חלומותיכם!
עיצוב דירות קבלן

עיצוב דירות קבלן: לגור בדירת חלומותיכם!

לא כולנו יכולים לעצב דירה למגורים יש מאין. את דירת הקבלן בה נגור אנו פוגשים לראשונה כשרטוט על גבי נייר או כקובץ הנשלח למחשב ומהרישומים עלינו להסיק כיצד יראה התוצר המוגמר ולהחליט במועד האם ברצוננו לערוך שינויים או שדרוגים. עיצוב דירות קבלן והתאמת הדירה לצורכי המשפחה, בחירת הקו העיצובי המועדף ותכנון נכון הם אתגר העומד בפני הדיירים העתידיים.

מעצבת פנים מנוסה ומקצועית תדע להתאים במדויק את החלל בו אתם עתידים לבלות את רוב שעות היממה לצרכים ולרצונות שלכם, לוודא שירגיש לכם טוב, נעים ומזמין ולבצע את כל השינויים שתרצו מול הקבלן ומתאמת השינויים בפרוייקט.

עיצוב דירות קבלן: מה חשוב לדעת?

היכולת לראות כמה צעדים קדימה ולדמיין את חלל הפנים של דירת קבלן בעודו רק שרטוט על גבי נייר היא אתגר הדורש מיומנות וניסיון בתחום. על אף העובדה שהמפרט הטכני של דירת הקבלן שעתידה להיבנות ידוע ומוסכם עוד בשלב רכישת הדירה "על הנייר", תוכלו לבצע בה שינויים ולהתאים את הדירה לצרכים , לחלומות ולקו העיצובי שלכם. תוצאה משביעת רצון כוללת מספר פעולות בניהם מימוש מלא של הפוטנציאל שבחלל, מיקום ותכנון נכון של הריהוט, בחירת חומרים, שילוב והתאמת פריטים וצבעים והכל תוך שמירה על קו עיצובי מנחה על מנת שהתוצאה תהיה מרשימה ופרקטית עבורכם.

עיצוב דירות קבלן: טיפים חשובים

  • חוזי עבודה מול ספקים – תהליך עיצוב או שדרוג של דירת קבלן כולל לרוב, עבודה במקביל מול מספר ספקים שונים האחראים, כל אחד בתחומו על ביצוע עבודה שונה בדירתכם. בין אם רכשתם מטבח מחברת מטבחים ידועה, ארונות קיר מספק מומלץ במיוחד או ששדרגתם את האמבטיה במקלחונים מיוחדים, כל מה שסוכם והוזמן עליו להיכתב באופן ברור ומפורט בחוזה.
  • בדקו היכן תרצו למקם את הריהוט בחלל לפני שתאשרו את המפרט הטכני והחשמלי בדירה – אם דמיינתם את המיטה בחדר השינה פונה לנוף הנשקף מהחלון, את הספה הרחבה בסלון משקיפה לוויטרינה או את הטלוויזיה בזווית בה תאפשר צפייה מהמטבח, כדאי שתבדקו היטב היכן ממוקמים השקעים והחיבורים שיהפכו את כל התכנון לאפשרי. שינויים והתאמות אפשריים ופשוטים במיוחד לפני ביצועם בפועל.
  • הקפידו לבקר בדירה בשלבים שונים של בנייתה – אל תחכו לקבלת המפתח על מנת להתרשם מהנעשה בדירה אותה רכשתם. אין תחליף למראה עיניים כדי לוודא שהדברים נעשים לשביעות רצונכם. שקעים, ריצוף, חיפוי קיר, שיפועים נכונים ועוד, במידה והליקויים מאותרים בזמן תוכלו לחסוך לעצמכם כאב ראש מיותר, זמן וכסף.
  • ייעוץ מקצועי זו לא מילה גסה – כמה פעמים בחייכם תדרשו לתכנן בית? ולא סתם בית, הבית שלכם!!! אם אתם מוצאים עצמכם "הולכים לאיבוד" או טובעים בים האפשרויות השונות לריצוף, למרקם, לצבע או למיקום, אתם לא לבד! ליווי מקצועי כמו עם מזית פלאצ'י לאורך כל התהליך או ייעוץ חד פעמי עשוי לתרום תרומה משמעותית לתחושות שלכם עד לקבלת המפתח ולהנאה שלכם ממגורים עתידיים בדירה.
  • ההפך מלשכוח זה לרשום – רשמו הכל! בין אם אתם טיפוסים של דף ועט ובין אם אתם מנהלים רישומים מדוקדקים באקסל, ניהול רשימה מדויקת של כל מה שהובטח לכם, ששדרגתם, שקיבלתם או שאתם עתידים לקבל יפזר את עננת אי הוודאות בשלבים העמוסים של עיצוב ותכנון הדירה ויסייע לכם לעשות סדר במחשבות ובתהליך.

תכנון נכון לכל חלל

  • סלון  – החלל המשפחתי והמשותף לדיירי הבית. בכל דירה מקבל הסלון צורה שונה וגודל ייחודי. הוא עשוי להיות נפרד ומתוחם משאר חלל הבית או משותף למטבח. על מנת להתאים את תכנון הסלון לצרכים שלכם יש לבחון האם מתוכננים חללים משותפים נוספים בדירה? מה השימוש העיקרי בחלל? האם ברצונכם ליצור אווירה אינטימית או מראה פתוח ורחב? 
  • שימוש בקירות חציצה – מלבד ערך עיצובי בפני עצמו, קירות חציצה מסייעים ליצירת מרחבים אינטימיים המעוצבים באופן רך ומאוורר שאינו אטום. חציצה בין סלון למטבח, חלל משותף לחדרי שינה ועוד.
  • תכנון חשמל ותאורה – מיקום נכון לגופי התאורה ושקעי החשמל חשוב במיוחד למראה הסופי של החלל ולמיקום הרצוי והאידיאלי לריהוט. הנמכות תקרה, תאורת לד, הוספת שקעים, בית חכם, אלה ועוד דורשים תכנון ועיצוב פנים מקדים על מנת שיבוצעו כהלכה.
  • מטבח – לפני תכנון המטבח הרצוי עבורכם, יש לבחון מהו השימוש אותו תרצו לעשות במטבח והאם השימוש עתיד להשתנות מהותית בעתיד? יש לתת דגש מיוחד למקומות אחסון רצויים לניצול מקסימלי של השטח הנתון, משטח עבודה, גובה הארונות, פתיחה ועוד. בהתאם לצרכים המייחדים אתכם יש לבחון את תכנון המטבח האידיאלי עבורכם. חשוב גם לתכנן ביחד עאם מעצבת הום סטיילינג את המטבח ביחד לחלל כולו ולהתאים אותו לקו העיצובי שבחרתם , במיוחד במידה והוא חלק מחלל הסלון.

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו עכשיו

Call Now Button דילוג לתוכן